ا

  • اجاق، سیده زهرا نقش رسانه‌ها در مشارکت انتخاباتی مخاطبان: مرورنظام‌مند مطالعات مرتبط در بازه زمانی 1390 تا 1398 [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 53-85]

  • احمدی، علی تاثیرات شناختی رسانه در انتقال پیام با موضوع کودک‌آزاری [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • اسلامی، ابراهیم طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 181-209]

  • اسلامی، مجتبی میدان های مداخلات مددکاری اجتماعی کارگران و کارمندان: تحلیل مضمونی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • اصلانی، زینب مسئولیت مدنی رسانه ها در قبال نقض حریم خصوصی در حقوق ایران و انگلستان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 131-155]

  • اعتمادگلستانی، فائزه تحلیل گفتمان انتقادی پیام تسلیت آیت الله بیات زنجانی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 11-26]

  • افشانی، سیدعلی رضا شناخت ارتباطات ایمن در کشتیرانی ازطریق راهبردهای موثر روابط عمومی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • اقدسی، وحید حوزه عمومی و کنش ارتباطی در گفت‌و‌گوهای کاربران ایرانی در کلاب هاوس مطالعه موردی کلاب «جدال داغ» [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 11-33]

  • السادات قوامی، فائزه بازنمایی مولفه های سبک زندگی در تبلیغاتِ شرکت های بزرگ خودروسازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 87-119]

  • ایران نژاد میزان، ربابه ذائقه موسیقیایی فرهنگیان و عوامل مرتبط با آن [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 85-105]

پ

  • پاکند احمدی، سارا ماکسیم‌های معلمان زبان انگلیسی در رابطه با تدریس فرهنگ آمیخته با این زبان [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 265-283]

ت

  • تاجیک، لیلا ماکسیم‌های معلمان زبان انگلیسی در رابطه با تدریس فرهنگ آمیخته با این زبان [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 265-283]

ث

  • ثقه ئی، سعید مفاهیم ارتباطی در داستان عروسک پشت پرده هدایت؛ با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی به روش فرکلاف [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 27-52]

ج

  • جعفری، علی مسئولیت مدنی رسانه ها در قبال نقض حریم خصوصی در حقوق ایران و انگلستان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 131-155]

  • جعفری، علی ویژگی‌های بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 295-319]

ح

  • حجازی، محمد جواد بررسی مقایسه‌ای مفهوم‌سازی شناختی «دانشگاه» در گفتمان‌های اصلاح‌طلبی، اصول‌گرایی و اعتدال-گرایی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 31-57]

  • حسینی، علی فرهنگ پذیری در بستر عقلانیت در جهت رسیدن به همزیستی مسالمت آمیز (با رویکرد عقلانیت ارتباطی هابرماس) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 85-103]

  • حسینی، علی بررسی تطبیقی آرمان شهر در اندیشه افلاطون و رورتی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 251-267]

  • حسینی‌نژاد، سید هادی تاثیرات شناختی رسانه در انتقال پیام با موضوع کودک‌آزاری [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • حیدراباد ی پور، حمیده بررسی تطبیقی آرمان شهر در اندیشه افلاطون و رورتی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 251-267]

  • حیدری، آرش کُرد و کردستان در مجلات دوره پهلوی دوم [دوره 12، شماره 49، 1402]

خ

  • خالق پناه، کمال در غیاب بهشت زهرا: واکاوی تجربه زیسته افراد سوگوار تهرانی در سوگواری مجازی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • خانیکی، هادی دوگانه های مؤثر در رشد اینفودمی کووید 19 در شبکه‌های اجتماعی ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 11-29]

  • خانیکی، هادی حوزه عمومی و کنش ارتباطی در گفت‌و‌گوهای کاربران ایرانی در کلاب هاوس مطالعه موردی کلاب «جدال داغ» [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 11-33]

  • خانیکی، هادی نقش اینفلوئنسرها ی حوزه پزشکی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در توسعه مشارکت اجتماعی (مطالعه موردی: مطالبه واکسن کرونا) [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • خسروی، آرمان طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 181-209]

  • خواجه ئیان، داتیس طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 181-209]

  • خواجه نوری، نسترن نقش تفاوت‌های ‌فرهنگی و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بر استعمال دخانیات نوجوانان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان شهرستان ورامین) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 107-130]

د

  • داوری، محسن تحلیل تطبیقی پوشش خبری سخنرانی رؤسای‌جمهوری ایران و آمریکا در سازمان ملل(1397) در تارنمای شبکه خبر و بی‌بی‌سی فارسی ، [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 121-152]

  • درویشی، مرتضی فرهنگ پذیری در بستر عقلانیت در جهت رسیدن به همزیستی مسالمت آمیز (با رویکرد عقلانیت ارتباطی هابرماس) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 85-103]

  • دهقان شاد، حوریه نقش تفاوت‌های ‌فرهنگی و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بر استعمال دخانیات نوجوانان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان شهرستان ورامین) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 107-130]

  • دوست قرین، حسنیه نقش حفاظتی خانواده در آسیب های ناشی از رسانه های اجتماعی بر نوجوانان ( نمونه موردی اینستاگرام ) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 105-130]

ذ

  • ذاکری، علیرضا «شخصیت متعصب» در علوم اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 183-221]

  • ذکایی، سعید حافظه، روایت و بحران هویتی ممتد در ایران پساانقلابی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 35-63]

ر

  • راثی تهرانی، حبیب دوگانه های مؤثر در رشد اینفودمی کووید 19 در شبکه‌های اجتماعی ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 11-29]

  • رادفر، مجید نقش حفاظتی خانواده در آسیب های ناشی از رسانه های اجتماعی بر نوجوانان ( نمونه موردی اینستاگرام ) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 105-130]

  • ربیعی، علی ذائقه موسیقیایی فرهنگیان و عوامل مرتبط با آن [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 85-105]

  • ربیعی، مهناز طراحی مدل تولید فیلم در سینمای ایران با رویکردتحکیم خانواده [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-18]

  • رحمان زاده، سید علی تدوین و اعتباریابی مدل مولفه های ارتباطی و راهبردی رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش خودرو شرکت ایساکو [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 269-294]

  • رحمتی، وحید شناخت ارتباطات ایمن در کشتیرانی ازطریق راهبردهای موثر روابط عمومی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • رضادوست، کریم واکاوی فرایندهای شکل‌گیری حوزه عمومی در فضای مجازی با رویکرد مردم نگاری انتقادی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-180]

  • رفیع نژاد، زهرا فرهنگ پذیری در بستر عقلانیت در جهت رسیدن به همزیستی مسالمت آمیز (با رویکرد عقلانیت ارتباطی هابرماس) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 85-103]

  • رونقی نوتاش، مهناز نقش تفاوت‌های ‌فرهنگی و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بر استعمال دخانیات نوجوانان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان شهرستان ورامین) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 107-130]

ز

  • زردار، زرین اعتماد مخاطبان تهرانی به اخبار و سیاست‌های خبری صداوسیما [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 59-83]

س

  • ساروخانی، باقر تاثیرهمبستگی و انسجام اجتماعی خانواده در دوران کرونا بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران سال تحصیلی 99-1398 [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 203-223]

  • سجادی، سید نبی ارتباطات بحران؛ مطالعه پوشش خبری بحران‌های طبیعی(زلزله و سیلاب) در افغانستان در یک دهه اخیر (1392 الی 1402) [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • سلطانی، سید علی اصغر بررسی مقایسه‌ای مفهوم‌سازی شناختی «دانشگاه» در گفتمان‌های اصلاح‌طلبی، اصول‌گرایی و اعتدال-گرایی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 31-57]

  • سلطانی فر، محمد ویژگی‌های بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 295-319]

  • سلمان زاده، جعفر مسئولیت مدنی رسانه ها در قبال نقض حریم خصوصی در حقوق ایران و انگلستان [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 131-155]

  • سلیمی قلعه، احسان پالایش محتوا (فیلترینگ) در سنجه‌ی اصل‌های اساسی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 65-84]

ش

  • شاوردی، تهمینه تلویزیون و برساخت معنایی کنشگری زنان در تاریخ سیاسی معاصر ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 131-157]

  • شجیرات، سکینه بررسی تطبیقی آرمان شهر در اندیشه افلاطون و رورتی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 251-267]

  • شفیعی، سمیه سادات وضعیت شناسی زنان در آغاز سده حاضر؛ سنخ‌بندی مشکلات اجتماعی زنان در اشعار عالمتاج قائم مقامی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 170-201]

  • شکاری نمین، شیدا الگوی کاهش شکاف نسلی با بهره گیری از شبکه اجتماعی اینستاگرام(تحلیل کیفی مبتنی بر رویکرد داده بنیاد) [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • شمسه، مجید سرمایه اجتماعی همسایگی و تاثیر آن بر رعایت حقوق همسایگی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 223-246]

  • شهبازی، مظفرالدین موانع تحول آگاهی؛ بنیان‌های استمرار نابرابری جنسیتی (تحلیلی جامعه‌شناختی مبتنی بر رمان‌های شهرنوش پارسی‌پور) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 285-309]

  • شهریاری، مرضیه واکاوی فرایندهای شکل‌گیری حوزه عمومی در فضای مجازی با رویکرد مردم نگاری انتقادی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-180]

  • شیخبیگلو، توران طراحی مدل تولید فیلم در سینمای ایران با رویکردتحکیم خانواده [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-18]

  • شیرمحمدی، یزدان عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 211-241]

  • شیری، طهمورث ویژگی‌های بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 295-319]

ص

  • صابری، رضا مفاهیم ارتباطی در داستان عروسک پشت پرده هدایت؛ با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی به روش فرکلاف [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 27-52]

  • صادقی، رقیه ارائة الگوی توانمندسازی نو معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 311-329]

  • صادقی، کمال کُرد و کردستان در مجلات دوره پهلوی دوم [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • صالحی، مریم تحلیل محتوای سنگ نوشته ها و عناصرتصویری قبور زنان و مردان در قبرستان شهرکرمان [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • صالحیان، میرحمید بررسی عوامل تاثیرگذار بر برندسازی باشگاه های لیگ برتر فوتبال: با تاکید بر عوامل فرهنگی و ارتباطی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 157-178]

  • صفری، امیر تأملی نظری درباره‌ی نسبت رشته‌ی تاریخ و مطالعات فرهنگی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 225-250]

ض

  • ضیایی پرور، حمید تحلیل تطبیقی پوشش خبری سخنرانی رؤسای‌جمهوری ایران و آمریکا در سازمان ملل(1397) در تارنمای شبکه خبر و بی‌بی‌سی فارسی ، [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 121-152]

ع

  • عارف، ابریشم تاثیرهمبستگی و انسجام اجتماعی خانواده در دوران کرونا بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران سال تحصیلی 99-1398 [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 203-223]

  • عباسی، حجت اله طراحی مدل تولید فیلم در سینمای ایران با رویکردتحکیم خانواده [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-18]

  • عبداللهی نژاد، علیرضا بازنمایی مولفه های سبک زندگی در تبلیغاتِ شرکت های بزرگ خودروسازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 87-119]

  • عزیزی، فرید در غیاب بهشت زهرا: واکاوی تجربه زیسته افراد سوگوار تهرانی در سوگواری مجازی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • عزیزی، محسن عوامل مؤثر بر استفاده واقعی گردشگران از رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی سفر با توجه به اهمیت رسانه [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 211-241]

  • علی خانی، زهره مسئله شادی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران یک تاریخچه از دهه شصت [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • علیزاده، عبدالرحمان اعتماد مخاطبان تهرانی به اخبار و سیاست‌های خبری صداوسیما [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 59-83]

ف

  • فرازمند، فهیمه بررسی مقایسه‌ای مفهوم‌سازی شناختی «دانشگاه» در گفتمان‌های اصلاح‌طلبی، اصول‌گرایی و اعتدال-گرایی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 31-57]

  • فلاحتی، لیلا رهبران غائب در قلمرو اشباح سرگردان: فراسنتز مطالعات چالش‌های زنان در مسیر رهبری درآموزش عالی جهان [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 243-263]

  • فولادیان، مجید «شخصیت متعصب» در علوم اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 183-221]

  • فیروزیان، محمدعلی تدوین و اعتباریابی مدل مولفه های ارتباطی و راهبردی رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش خودرو شرکت ایساکو [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 269-294]

ق

  • قاسمی، عاصمه تلویزیون و برساخت معنایی کنشگری زنان در تاریخ سیاسی معاصر ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 131-157]

  • قنبری، عباس ارتباطات بحران؛ مطالعه پوشش خبری بحران‌های طبیعی(زلزله و سیلاب) در افغانستان در یک دهه اخیر (1392 الی 1402) [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • قنبری باغستان، عباس تحلیل گفتمان انتقادی پیام تسلیت آیت الله بیات زنجانی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 11-26]

ک

  • کاشانی، مجید تاثیرهمبستگی و انسجام اجتماعی خانواده در دوران کرونا بر نشاط اجتماعی معلمان شهر تهران سال تحصیلی 99-1398 [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 203-223]

  • کاوسی، اسمعیل ارائة الگوی توانمندسازی نو معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 311-329]

  • کرمانی، مهدی «شخصیت متعصب» در علوم اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 183-221]

  • کریمی، محمدرضا طراحی مدل تولید فیلم در سینمای ایران با رویکردتحکیم خانواده [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 1-18]

  • کلدی، علیرضا نقش حفاظتی خانواده در آسیب های ناشی از رسانه های اجتماعی بر نوجوانان ( نمونه موردی اینستاگرام ) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 105-130]

  • کیا، علی اصغر مفاهیم ارتباطی در داستان عروسک پشت پرده هدایت؛ با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی به روش فرکلاف [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 27-52]

م

  • متقی، مریم تلویزیون و برساخت معنایی کنشگری زنان در تاریخ سیاسی معاصر ایران [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 131-157]

  • مجیدی قهرودی، نسیم تدوین و اعتباریابی مدل مولفه های ارتباطی و راهبردی رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش خودرو شرکت ایساکو [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 269-294]

  • محسنی واحد، هدی بررسی عوامل تاثیرگذار بر برندسازی باشگاه های لیگ برتر فوتبال: با تاکید بر عوامل فرهنگی و ارتباطی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 157-178]

  • محمدپور یقینی، حبیب بررسی عوامل تاثیرگذار بر برندسازی باشگاه های لیگ برتر فوتبال: با تاکید بر عوامل فرهنگی و ارتباطی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 157-178]

  • محمدی، زهرا ذائقه موسیقیایی فرهنگیان و عوامل مرتبط با آن [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 85-105]

  • محمودی، بهارک حوزه عمومی و کنش ارتباطی در گفت‌و‌گوهای کاربران ایرانی در کلاب هاوس مطالعه موردی کلاب «جدال داغ» [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 11-33]

  • مدنی فر، خلیل واکاوی فرایندهای شکل‌گیری حوزه عمومی در فضای مجازی با رویکرد مردم نگاری انتقادی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 153-180]

  • مرادحاصلی، جعفر تاریخ فرهنگی و همسایگان آن [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 269-289]

  • مرادی، زهرا موانع تحول آگاهی؛ بنیان‌های استمرار نابرابری جنسیتی (تحلیلی جامعه‌شناختی مبتنی بر رمان‌های شهرنوش پارسی‌پور) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 285-309]

  • مزیدی، علی محمد شناخت ارتباطات ایمن در کشتیرانی ازطریق راهبردهای موثر روابط عمومی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • معصومی راد، رضا موانع تحول آگاهی؛ بنیان‌های استمرار نابرابری جنسیتی (تحلیلی جامعه‌شناختی مبتنی بر رمان‌های شهرنوش پارسی‌پور) [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 285-309]

  • معظمی، مجتبی ارائة الگوی توانمندسازی نو معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 311-329]

  • مقصودی، سوده تحلیل محتوای سنگ نوشته ها و عناصرتصویری قبور زنان و مردان در قبرستان شهرکرمان [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • منتظری هدشی، فاطمه نقش اینفلوئنسرها ی حوزه پزشکی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در توسعه مشارکت اجتماعی (مطالعه موردی: مطالبه واکسن کرونا) [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • منصوری، سیروس بازسازی اجتماعی در رسانه‌های رسمی نظام آموزشی: تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • مهاجری امیری، زهرا بازنمایی مولفه های سبک زندگی در تبلیغاتِ شرکت های بزرگ خودروسازی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 87-119]

  • مهرابی، داود شناسایی عوامل مؤثر بر انجام رفتارهای پیشگیرانه از کووید-19: کاربست مدل اعتقاد بهداشتی و مدل PEN-3 [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 247-268]

  • میراسماعیلی، بی بی سادات ارائة الگوی توانمندسازی نو معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 311-329]

ن

  • نجف زاده، محمدرحیم بررسی عوامل تاثیرگذار بر برندسازی باشگاه های لیگ برتر فوتبال: با تاکید بر عوامل فرهنگی و ارتباطی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 157-178]

  • نصرالهی، اکبر طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 181-209]

  • نصرتی، ویدا ویژگی‌های بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی؛ اینستاگرام) [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 295-319]

  • نصیب علی، صابر دیرینه‌شناسی دانش روزنامه‌نگاری در ایران [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • نظری، آزاده نقش تفاوت‌های ‌فرهنگی و شیوه‌های اطلاع‌رسانی بر استعمال دخانیات نوجوانان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان شهرستان ورامین) [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 107-130]

و

  • واعظ موسوی، محمدمهدی «شخصیت متعصب» در علوم اجتماعی [دوره 12، شماره 48، 1402، صفحه 183-221]

  • والا، مسیحا حافظه، روایت و بحران هویتی ممتد در ایران پساانقلابی [دوره 12، شماره 46، 1402، صفحه 35-63]

ه

  • هاشمی، سید محمود ارائة الگوی توانمندسازی نو معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [دوره 12، شماره 47، 1402، صفحه 311-329]

ی

  • یحیائی، سبحان در غیاب بهشت زهرا: واکاوی تجربه زیسته افراد سوگوار تهرانی در سوگواری مجازی [دوره 12، شماره 49، 1402]

  • یحیایی، زهرا بازسازی اجتماعی در رسانه‌های رسمی نظام آموزشی: تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی [دوره 12، شماره 49، 1402]